četrtek, 14. oktober 2010

Spomini

Danes smo se v okviru šole odpravili na ekskurzijo v Tržič. Pogledali smo si.. Mislim, da vas tole ne zanima kaj preveč, imam prav? Tako ali tako ni bil moj namen govoriti o ekskurziji, ampak prej o poti do tja in nazaj.

Ker sem se naveličal poslušati enih in istih pesmi na mojem telefonu, ki so na njem naložene že skoraj štiri mesece (žal nimam volje vsak dan brisati starih in dodajati novih), sem se odločil na izlet vzeti moj stari, že nekaj časa ne uporabljeni mp4, na katerem so pesmi naložene že kakšno leto ali dve. Mislil sem si, da bo morda zanimivo slišati kakšne že skoraj pozabljene komade. In prav sem imel.

Ko se zjutraj iz postelje ves zaspan primaješ na avtobus, s katerim se voziš kakšne dve uri, se mp4 izkaže za precej uporabno stvar. Glede na utrujenost, dolgo vožnjo z avtobusom in slabo vreme so mi zdeli primernejši lahki, skoraj žalostni komadi. Ker sem na te pesmi že pozabil sem se spomnil stvari, ki so se zgodile v času poslušanja le teh v preteklosti. Gotovo poznate ta občutek, ko ste določeno pesem poslušali ob določenem dogodku in ste si ga zapomnili predvsem zaradi glasbe, zdaj pa se tega dogodka spomnite takoj ko zaslišite to pesem.

Vsi vemo da nas žalostne pesmi ponavadi spravijo v slabo voljo ali celo v jok. To pa ne zato, ker je žalostna sama melodija ali besedilo ampak zato, ker te ta pesem na nekaj spominja. Tako sem se sam spomnil vseh ''izgubljenih'' prijateljev in vseh prečudovitih trenutkov za katere vem, da jih nebo več. Ostali so le spomini.

Tudi pot nazaj je bila od začetka podobna zgodba. Potem pa so moje negativno mišljenje izrinile pozitivne misli. Pogledal sem po avtobusu in tam so bili vsi moji sošolci, za katere vem, da so moji prijatelji in se imamo skupaj lepo že od začetka prvega letnika. Saj ko ti sošolka in hkrati dobra prijateljica ponudi ramo, da na njej zaspiš, ko že komaj držiš odprte oči, veš, da jim ni vseeno zate. Zavedel sem se, da imam prijatelje, ki mi vedno stojijo ob strani in s katerimi zdaj preživljamo tiste najlepše trenutke. Rad bi se vam zahvalil za vse, kar ste kdaj naredili zame. Če pa kadarkoli potrebujete karkoli, se bom potrudil po najbolših močeh, da vam pomagam. Vsi prav dobro veste kdo ste. Hvala še enkrat. (:



Prilagam pa še eno pesem, posvečeno vsem prijateljem. ^^

Ni komentarjev:

Objavite komentar