ponedeljek, 18. oktober 2010

Želje

Vsakdo izmed nas ima takše ali drugačne želje. Vsaj eno. Nekatere so skrite in jih delimo le sami s seboj, nekatere pa so že skoraj vsakdanje. Vsak si dandanes želi veliko zdravja, sreče, uspeha v šoli ali na delovnem mestu, ljubezni, veliko denarja, dober avto, dolgo življenje in tako naprej.

Jaz vam bom povedal za par mojih želj, ki mi hodijo po glavi že kar nekaj časa.




Že dolgo, res dolgo si želim, da bi lahko letel. Sliši se neumno ampak, ko pomisliš kako bi bilo svet gledati čez oblake in lebdeti nad njimi, ko
si želiš biti sam, se mi zdi to nekaj najlepšega.




Želim si uspešno končati maturo in najti primerno šolo na katero bom sprejet, hkrati pa mi bo všeč.




Če se zgornja želja izpolni si želim
tudi, da bi naslednje leto odšel študirat v ljubljano, s seboj pa lahko vzel vse zdajšnje prijatelje. To bo seveda nemogoče, se bo pa kljub vsemu vsaj na pol uresničilo, saj nas gre večina skupaj v Ljubljano naprej. Za vse tiste, ki pa boste ostali doma pa upam, da naše prijateljstvo ne bo razpadlo in se bomo videvali vsaj med vikendi. (:




Zares si želim ponoviti izlet v Španijo skupaj z razredom. Ker je bilo preveč noro! ˝,




Želim si, da bi znal uživat življenje in izbiral prave odločitve. Da bi bil čim manj časa slabe volje in le tega raje zapravljal v dobri družbi prijateljev. Želim si najti pravo pot.




Želim pa si tudi, da bi, kdorkoli že si, ki bereš ta blog, pustil tu in tam kakšno sled, da si bil tu. Komentar mogoče? Lepo prosim. ^^


Uživejte. (:

1 komentar:

  1. Jaz sem bila tuki.^^ [ena je uresničena.xP]Španijo bi blo pa res treba ponovit.:P Ta objava mi je zlo ušeč,še posebi tisto s prijatelji.:A Naj se ti uresničijo use želje.;) [Urška.xD]

    OdgovoriIzbriši