ponedeljek, 15. november 2010

Ljubezen

Gotovo prav vsi poznamo ta občutek, ko v trebuhu čutiš metuljčke, si veš čas zasanjan in se ti na obrazu riše nasmešek ob misli na to osebo, ki ti je svet postavila na glavo. Najlepše pa je, ko ti ta določena oseba ljubezen vrača. Sam imam to srečo.

Spoznal sem jo na prvi šolski dan lansko jesen. Takoj, ko sem jo zagledal sedeti na tisti klopci pred šolo, sem vedel da je neka
j posebnega. Kmalu sva se začela pogovarjati in odkrivati veliko stvari, ki so nama bile skupne. Postala sva zelo dobra prijatelja, a globoko v sebi sem vedel, da želim več. Tako sva čez pol leta postala par. In kljub vsem prepirom, nestrinjanjem in solzam je bilo to obdobje zame najlepše v mojem življenju.

Anja, najlepša hvala za vse prečudovite trenutke, za vse objeme in poljube, za vso podporo in tolažbo, ko sem jo potreboval, za
vse lepe besede, za čas, ki si ga vedno vzameš zame in vsak nasmeh s katerim me spraviš v boljšo voljo. Upam, da veš da mi pomeniš vse na svetu in te nočem izgubiti. Ker si nekaj najlepšega kar se je zgodilo v mojem življenju. Res ti hvala za vse.

Ljubim te. <3






Ni komentarjev:

Objavite komentar